مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1395 ساعت 17:252016-12-02فرهنگي

اجرای تئاتر " سلطان مار" گروه لنکران آذربایجان در رشت


این برنامه برای توسعه مبادلات فرهنگی - هنری و گردشگری مردم ایران و آذربایجان پیش بینی شده است - نخستین اجرای نمایش " سلطان مار " گروه لنکران آذربایجان در مجتمع فرهنگی – هنری خاتم الانبیاء رشت به روی صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صداوسیما ، نمایش سلطان مار نوشته بهرام بیضایی هنرمند تئاتر و سینمای کشورمان است که به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و اجرای گروه تئاتر 18 نفره لنکران آذربایجان در رشت به روی صحنه رفت.

مدیر گروه تئاتر لنکران آذربایجان ، از تدوام اجرای نمایش سلطان مار به مدت هفت شب در رشت خبر داد و گفت: این برنامه در پی توافقات مسئولان فرهنگی و دیپلماسی ایران و جمهوری آذربایجان برای توسعه مبادلات فرهنگی – هنری و گردشگری مردم دو کشور پیش بینی شده است.

آقای حیدراف افزود : نمایش سلطان مار همزمان با برپایی جشنواره فیلم فجر پارسال در شهرهای تبریز و مشهد اجرا شد و قرار است سال آینده نیز در فستیوال بین المللی مرسین ترکیه نیز به روی صحنه برود.

نمایش سلطان مار ماجرای فرمانروایی است که پس از سالهای ناکامی با جادو بچه دار می شود و بچه او با ظاهری انسانی و خصایصی مارگونه بدنیا می آید که مصداق قدرت سیاسی در روند حاکمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر " سلطان مار" گروه لنکران آذربایجان در رشت

اجرای تئاتر " سلطان مار" گروه لنکران آذربایجان در رشت